Dva druhy ľudí

Ľudia sa podľa vzťahu k mohutne propagovaným výrobkom delia na dva druhy. Tí, ktorí skočia takmer na všetko a majú preto dom či byt plný zbytočností. A potom tí, ktorí používajú rozum a vyberajú si to, čo potrebujú nielen podľa toho, či to už niekedy videli v televízii alebo na plagáte. Ku ktorému druhu patríte vy?

Dokážte, že premýšľate

V každom prípade je však treba si priznať, že nie každá reklama má za úlohu obalamutiť spotrebiteľa. V niektorých sa dozviete veci, ktoré vás nasmerujú pri riešení nejakých problémov tým správnym smerom. Ak sa napríklad neustále trápite tým, že vaša domácnosť je zanedbaná a nemáte na ňu zďaleka toľko času, ako by bolo treba, možno vám príde vhod, keď sa pozriete na karcher reklama parný čistič. Je to totiž veľmi výkonný šetrič času určený na starostlivosť o domácnosť, uprace, vyleští, zbaví prachu, vydezinfikuje, urobí všetko, na čo si len spomeniete a zbaví vás dokonca aj niekoľkoročných nánosov nevyčistiteľnej špiny. A ak si ho kúpite, podáte jasný dôkaz o tom, že nepatríte k skupine, ktorá len hromadí zbytočnosti.

Dva druhy ľudí
Ohodnoťte příspěvek